Sieć kebabów Piri Piri to marka, która zaczęła działać w Lublinie. Pierwszy lokal działał przy ulicy Nałęczowskiej i to tam wypracowano charakterystyczną recepturę mięsa oraz przypraw, która stała się znakiem rozpoznawczym całej sieci. Z czasem marka zaczęła się rozwijać, otwierając kolejne lokale w innych dzielnicach, a później w innych miastach w Polsce. W pewnym momencie została utworzona spółka odpowiedzialna za franczyzę, co pozwoliło rosnąć szybciej i w bardziej uporządkowany sposób.
Sieć stara się utrzymywać rozpoznawalny styl – duże porcje, mięso o mocnym aromacie i dość charakterystyczne sosy. W miastach, gdzie lokale zdążyły już być dłużej, marka ma grupę stałych klientów, którzy kojarzą ją z „bardziej konkretnym” kebabem. Jednocześnie rozwój franczyzowy sprawia, że lokale mogą się nieco różnić jakością obsługi czy wykonania, ale receptury i sposób przyrządzania mięsa pozostają spójne.
Ekipa nowego zamojskiego kebaba kończy właśnie szkolenie w Lublinie. Otwarcie nowego lokalu w grudniu.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.