Bo spójrzcie tylko na wymagania. Żeby kierować biblioteką w Radecznicy, kandydat musi mieć:
1) wykształcenie wyższe magisterskie lub wykształcenie średnie lub średnie branżowe,
2) staż pracy – co najmniej 5 lat, w tym co najmniej 1 rok pracy zawodowej w instytucjach
kultury lub innych podmiotach prowadzących działalność w sferze kultury – w przypadku
posiadania wykształcenia wyższego
lub staż pracy – co najmniej 8 lat, w tym co najmniej 3 lata pracy zawodowej w
instytucjach kultury lub innych podmiotach prowadzących działalność w sferze kultury – w
przypadku posiadania wykształcenia średniego lub średniego branżowego.
3) obywatelstwo polskie,
4) pełna zdolność do czynności prawnych,
5) korzystanie z pełni praw publicznych,
6) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) niekaralność zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowanie środkami
publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 o
odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
8) stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na określonym stanowisku,
9) znajomość przepisów ustawy o bibliotekach, przepisów prawa dotyczących organizowania i
prowadzenia działalności kulturalnej, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
ustawy o finansach publicznych, prawa zamówień publicznych, prawa pracy
Czym będzie zajmował się nowy dyrektor?
Zakresu zadań wykonywanych na stanowisku:
Do zadań wykonywanych na stanowisku należy w szczególności:
1) zarządzanie Biblioteką Publiczną Gminy Radecznica, zgodnie z obowiązującymi przepisami
prawa i statutem Biblioteki oraz reprezentowanie instytucji na zewnątrz;
2) podejmowanie działań w celu poszerzania oferty kulturalno- edukacyjnej Biblioteki,
rozwoju instytucji oraz pozyskiwania dodatkowych środków finansowych na jej działalność;
3) sporządzanie planu finansowego dla instytucji kultury, z zachowaniem wysokości dotacji
organizatora, zgodnie z przepisami ustawy o finansach publicznych;
4) podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy, a w szczególności zawieranie i
rozwiazywanie umów o pracę z pracownikami instytucji;
5) składanie oświadczeń woli w imieniu instytucji, w tym zawieranie umów zgodnie z
obowiązującymi przepisami;
6) zarządzanie mieniem instytucji;
7) promowanie Gminy Radecznica;
8) współpraca z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami oraz organami gminy w
zakresie organizowania i prowadzenia działalności kulturalnej
Jeśli jeszcze was nie zniechęciło, to tu wszystkie szczegóły: konkurs
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.