- Podczas zajęć uczniowie klasy III G (profil medyczny) w grupach przeprowadzali sekcję serca wieprzowego, poznając jego budowę zewnętrzną i wewnętrzną. Pod opieką nauczyciela obserwowali główne elementy anatomiczne, takie jak: przedsionki, komory, zastawki oraz naczynia krwionośne. W trakcie pracy omawiano funkcje poszczególnych struktur i porównywano serce wieprzowe z ludzkim jako modelem budowy serca ssaków. Zajęcia miały charakter praktyczny – uczniowie pracowali w rękawiczkach i odzieży ochronnej, samodzielnie wykonywali preparaty oraz tworzyli dokumentację w formie cyfrowej - informuje I LO im. Jana Zamoyskiego w Zamościu.
Zresztą sami zobaczcie jak wyglądała chyba jednak niecodzienna lekcja.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.