reklama
reklama

Galeria handlowa w Zamościu szuka pracowników. Otwierają nowy sklep

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Galeria handlowa w Zamościu szuka pracowników. Otwierają nowy sklep - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Z ZamościaW najbliższy czwartek (27 lutego) otwarcie nowego sklepu w Zamościu. Sieć Half Price rusza z interesem w Galerii Twierdza. I to może być ważna informacja nie tylko dla klientów, bo szukają ludzi do pracy. Zatrudnienia znajdą: sprzedawca, ale też zastępca menagera.
reklama

Na co może liczyć pracownik, który będzie sprzedawcą?

Wymagania:

  • jesteś dyspozycyjny/a w wymiarze 10  godzin tygodniowo (1/4 etatu),20 godzin tygodniowo (1/2 etatu) lub 30 godzin tygodniowo (3/4 etatu)
  • lubisz pracę z ludźmi​
  • jesteś komunikatywny/a i z entuzjazmem podchodzisz do nowych wyzwań​
  • chcesz się uczyć i rozwijać​
  • pracujemy w weekendy i na zmiany, ale jesteśmy gotowi dopasować grafik i wymiar czasu pracy do Twoich potrzeb
Warunki:

 

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę​
  • różnorodność zadań - poznasz cały sklep i wszystkie działy​
  • szkolenie wdrożeniowe - otrzymasz solidne wsparcie na start​
  • elastyczne godziny pracy​
  • prywatną opiekę medyczną​
  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie oraz karty sportowej​
  • zniżki do sieci sklepów w grupie CCC (Halfprice, CCC, eobuwie, MODIVO)​
  • możliwość rozwoju i awansu wraz z dynamicznym rozwojem firmy​
  • udział w tworzeniu międzynarodowej marki o polskich korzeniach
Jeśli ktoś mierzy wyżej i chciałby zostać zastępcą menagera nowego sklepu w Zamościu, to wygląda to mniej więcej tak:

reklama

Twój zakres zadań:

 

  • wsparcie Managera Sklepu w zarządzaniu wszystkimi obszarami sklepu (operacyjne, zespołem, procesami)​
  • zarządzanie zespołem (rekrutacja, motywowanie, delegowanie, ewaluacja, szkolenia i rozwój)​
  • organizacja i planowanie czasu pracy zespołu w oparciu o cele sprzedażowe i KPI's​
  • odpowiedzialność za procesowanie i ekspozycję produktu zgodnie ze standardami​
  • zapewnienie przestrzegania procedur wewnętrznych
  • współpraca z działami wsparcia sprzedaży (Operacje, HR, Marketing, Dział Bezpieczeństwa i Zapobiegania Stratom)​
  • administrowanie dokumentacją sklepu (sprzedażową, personalną, finansową)​
  • realizacja procesu inwentaryzacji
Wymagania:

reklama

 

  • doświadczenie na podobnym stanowisku w branży Retail (min. 1 - 2 lata)​
  • orientacja na wyniki sprzedażowe​
  • umiejętność analizy raportów sprzedażowych​
  • wysoko rozwinięte umiejętności organizacji i planowania
  • umiejętność dopasowania sposobu motywowania, angażowania oraz rozwoju do zespołu​
  • efektywne zarządzanie komunikacją i tworzenie kultury otwartości
 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Zamojska24 - Jesteśmy dla Ciebie, mówimy o Tobie! Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama