reklama
reklama

Czego Japończycy szukają w Zamościu?

Opublikowano:
Autor: | Zdjęcie: Rafał Zwolak

Czego Japończycy szukają w Zamościu? - Zdjęcie główne

foto Rafał Zwolak

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Z ZamościaNa ulicach Zamościa w ostatnich dniach było słychać język japoński. To wizyta wizyta prasowa delegacji japońskiej, która odwiedziła nasze miasto. Przyleciała m.in.: influencerka, fotografka i dziennikarz. Bo wizyta ma się przełożyć na promocję Zamościa w Kraju Kwitnącej Wiśni i być może sprowadzić do nas japońskich turystów.
reklama

Nazwiska raczej nic kompletnie nie mówią, ale odnotujmy. W Zamościu zameldowali się:

- Reika Kirishima - aktorka, influencerka, była w roli „ambasadorki Polski w Japonii”
- Yayoi Arimoto - fotografka i dziennikarka
- Shunpei Narita - dziennikarz magazynu kulinarno - lifestylowego RICE.
 
Co to za wizyta i jaki był jej cel?
 
-  Goście z Japonii rozpoczęli zwiedzanie Zamościa w towarzystwie przewodnika anglojęzycznego. Trasa obejmowała najważniejsze zabytki miasta: Rynek Wielki z kamienicami ormiańskimi, Rynek Solny, Centrum "Synagoga" Fundacji Ochrony Dziedzictwa Żydowskiego Zamojska Akademia Kultury, dawny Pałac Zamoyskich, Katedrę, Muzeum Fortyfikacji i Broni Arsenał, system fortyfikacji oraz Rynek Wodny.  Uczestnicy spotkania skosztowali regionalnych potraw podczas obiadu w restauracji Restauracja Padwa. Następnie zwiedzanie kontynuowano w Kościele OO. Franciszkanów oraz przy Bramie Lwowskiej, gdzie mieści się siedziba Orkiestra Symfoniczna im. Karola Namysłowskiego w Zamościu. Goście odwiedzili również Zbyrczyk- Strzelnica Na Bastionie VII z trasą podziemną, tarasem widokowym oraz uczestniczyli w pokazie artyleryjskim w obozie wojskowym „Zbyrczyk” - relacjonuje prezydent miasta Rafał Zwolak. 
 
Japońscy turyści są postrzegani jako wyjątkowo pożądani na całym świecie, ponieważ wyróżniają się wysoką kulturą osobistą, uprzejmością i szacunkiem wobec lokalnych zwyczajów. Słyną z dyscypliny i punktualności, dzięki czemu rzadko sprawiają problemy organizacyjne. Ważnym czynnikiem jest także to, że chętnie wydają pieniądze na zakupy, szczególnie na pamiątki, produkty luksusowe, elektronikę czy lokalne wyroby, co ma duże znaczenie dla gospodarki odwiedzanego kraju. Dodatkowo interesują się kulturą i historią miejsc, które odwiedzają, chętnie zwiedzają muzea, zabytki i inne atrakcje kulturowe. Z tego powodu w branży turystycznej często podkreśla się, że obsługa turystów z Japonii jest przyjemna i przewidywalna, co sprawia, że są mile widziani niemal wszędzie.
 
Czekamy na efekty w Zamościu i na Roztoczu. 

reklama
reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama
logo